Παρακαλούμε διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις παρακάτω για να βρείτε την απάντηση που ψάχνετε. Διαφορετικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Σε όλα μας τα προϊόντα υπάρχει η δυνατότητα να φτάσουν στον χώρο σας, με μεταφορική εταιρεία ή με courier με την ανάλογη χρέωση ανάλογα τον όγκο και το βάρος.

Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 99 euro και μέχρι 10kg.

Όλες οι παραδόσεις γίνονται τις εργάσιμες μέρες (09.00 – 17.00) Δευτέρα έως Παρασκευή. Όλα τα προϊόντα μεταφέρονται με ευθύνη του πελάτη.

Απαλλαγή ευθύνης της επιχείρησης σε σχέση με τις διευθετήσεις παράδοσης

Η επιχείρηση δεν μπορεί να εγγυηθεί την εμπρόθεσμη παράδοση των προϊόντων στον πελάτη, όταν η παράδοση πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ή μέσω της μεταφορικής εταιρείας. Η προθεσμία εντός της οποίας η εταιρεία ταχυμεταφορών ή η μεταφορική εταιρεία υποχρεούνται να παραδώσουν τα προϊόντα ορίζεται αποκλειστικά από τις τελευταίες αναλόγως της διεύθυνσης παράδοσης. Η επιχείρηση παραδίδει τα προϊόντα στην μεταφορική εταιρεία ή διαθέτει τα προϊόντα προς παραλαβή από την εταιρεία ταχυμεταφορών εντός 2-5 εργάσιμων ημερών από τη διενέργεια του ελέγχου διαθεσιμότητας (με την επιφύλαξη των προϊόντων όπου ισχύουν ειδικές συμφωνίες – ρυθμίσεις για την παράδοση).

Διαθεσιμότητα προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα

  • Όπως προαναφέρθηκε, η σύναψη της σύμβασης με τον αγοραστή τελεί υπό την ρητή επιφύλαξη του ελέγχου διαθεσιμότητας του παραγγελθέντος προϊόντος από την επιχείρησης ανεξαρτήτως της όποιας ένδειξης εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης. Και τούτο διότι κατά την παραγγελία προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, το σύστημα της επιχείρησης δεν υποστηρίζει δυνατότητα ταυτόχρονου ελέγχου της διαθεσιμότητας των αποθεμάτων της επιχείρησης. Κατά την παρουσίαση του προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εμφανίζεται μια από τις ακόλουθες ενδείξεις διαθεσιμότητας:
    «Άμεσα διαθέσιμο»: το προϊόν εμφανίζεται διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πλην όμως η παραγγελία σας παραλαμβάνεται από εμάς πάντοτε με την ρητή επιφύλαξη περί ελέγχου της διαθεσιμότητας.
  • «Διαθέσιμο εντός 1-3 εργάσιμες ημέρες» ή «Διαθέσιμο εντός 2-5 εργάσιμες ημέρες» ή «Διαθέσιμο εντός 5-10 εργάσιμες ημέρες»: Στην περίπτωση αυτή το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Η προθεσμία αυτή αποτελεί μια ενδεικτική – μη δεσμευτική για την εταιρεία προθεσμία παράδοσης, η οποία δύναται να τροποποιηθεί αναλόγως της διαθεσιμότητας των προμηθευτών της επιχείρησης. Ο αγοραστής θα ενημερώνεται για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης μέσω ενημερωτικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποστέλλει η επιχείρηση.
  • «Κατόπιν παραγγελίας» για προϊόντα που δεν υπάρχουν στα αποθέματα της επιχείρησης, για την προμήθεια των οποίων η επιχείρηση πρέπει να πραγματοποιήσει ειδική παραγγελία από το εξωτερικό ή εντός της Ελλάδας.
  • Σας γνωρίζουμε ότι η ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων δύναται να μεταβληθεί χωρίς ευθύνη της επιχείρησης καθώς τα προς πώληση προϊόντα δεν κατασκευάζονται από την ίδια την επιχείρηση αλλά από τρίτους κατασκευαστές στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Σε κάθε περίπτωση τροποποίησης της προθεσμίας παράδοσης που αρχικά είχε γνωστοποιηθεί σε εσάς, θα επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώνουμε σχετικά. Σε περίπτωση που η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μια ορισμένη προθεσμία, η επιχείρηση υπογραμμίζει στους πελάτες της ότι πρέπει να επικοινωνούν μαζί της στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου sales@hostec.gr προκειμένου να την ενημερώσουν σχετικά με την ημερομηνία αυτή έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα σε σχέση με προϊόντα που είτε δεν είναι διαθέσιμα είτε δεν είναι δυνατόν να παρασχεθεί από την επιχείρηση ενημέρωση σε σχέση με την μελλοντική διαθεσιμότητα τους.
Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Η διαδικασία εξόφλησης γίνεται μέσω πιστωτικών καρτών VISA & MASTERCARD όλων των Τραπεζών και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας που προσφέρει το σύστημα της Τράπεζας Πειραιώς.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Όταν κάνετε την κατάθεση μέσω web banking στειλετε μας με email στο info@hostec.gr την απόδειξη της κατάθεσης ή το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής. Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, προωθούμε την παραγγελία σας.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Για όσα προιόντα δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, απαιτείται προκαταβολή 50% της συνολικής αξίας (υπολογισμένου και του Φ.Π.Α.) για την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Μετά την κατάθεση χρημάτων:

  • επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας e-mail στο info@hostec.gr.
  • τηλεφωνικά: στο 2311.11.7079,
  • ή μέσω fax στο 2311.11.8079
Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής προϊόντων;
Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει σε περίπτωση μη συμφωνίας των χαρακτηριστικών του σε σχέση με την παραγγελία.

Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε προηγουμένως μαζί μας σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 3 ημερολογιακών ημερών ώστε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι χαλασμένο θα αποσταλεί στην αντιπροσωπεία για αποκατάσταση της βλάβης ή την αντικατάσταση του προϊόντος. Όλες οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που η συσκευασία είναι άθικτη.

Στην περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή και το προϊόν επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Περιλαμβάνουν ΦΠΑ οι τιμές των προϊόντων στην ιστοσελίδα

Όχι, οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Τι γίνεται με το μειωμένο ΦΠΑ / απαλλακτικό;

Σε περίπτωση που ανήκετε στις κατηγορίες με μειωμένο ΦΠΑ παρακαλώ ενημερώστε μας πριν την αγορά σας ώστεα δηλωθούν με άλλο ποσοστό % ΦΠΑ.